Elbilscupen är godkänd!
Elbilscupen är godkänd!
Listan nedan är kompletterad, men inte uppdatera pga teknik.
Lördag 13 juni är det Staffanstorps Motorfestival, med aktiviteter och utställning. Är du intresserad av att visa upp SHS verksamhet i en trevlig monter med några bilar och utrustning, kanske med en monitor som visar vår sport in action.
Ett alternativ är bjuder in besökare till banan och bjuder på uppvisning och prova på körning?
Vi har inget bokat ännu, detta är en intresseförfrågan inom klubben.
Hör av er om ni är intresserade, info@staffanstorpshs.se